I now

Heej!, Jaa jag vet att jag typ inte bloggat något. Men har haft fult upp. Iag var jag å Linnea i stallet i allafall. Vi har ju börjat där nu så vi var tvungna att gå dit. Och imorrn fyller Linnea år. Då ska jag först på min gitarr sen till henne. Ska köpa något till henne. ååh, snart fyller jag ju år. 5 dagar kvar, yeey! Jag önskar mig en Iphone 4 av pappa eller en Iphone 3. Och av mammi så önskar jag mig en hamster. På onsdag drar man till stallet igen med Linnea. Sen på torsdag får vi påsklov. Då ska Linnea sova hos mig, så kommer vi gå till stallet både torsdag å fredag. Och så kommer vi vara i stallet hela helgen, haha! aa det är typ hela min vecka ;)
Åh, saknar det! I Atmosfear! Jag, Madeleine och Julia!

Kommentarer
Postat av: N

Fin blogg!:) läs gärna min med:)

2012-04-18 @ 02:22:54
URL: http://www.nordstromss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0