Rebecca Holst!

Rebecca Holst! Hon är min idol. Hon är så snäll! Som förut har hon skrivit om mig på hennes blogg!! :D Du är en super bra skåde-spelare. Du är toppen bra. Jag tänker fortfarande på dig lika mycket. Jag vill se dig och få en autograf... osv! För jag har gjort ett brev till dig och Kevin nu! ;) Han ville ju det. Du och Kevin är så trevliga. Jag kommer i håg när ni ringde mig. Det började att några ringde mig men jag hann inte svara. Så ringde jag upp e. De sa: Heej det är Rebecca och Kevin ifrån Svaleskär. Jag bah: Fick hjärt-attack. Omg jag blev alldeles glad :D Jag visste inte vad jag skulle säga. Sen började jag få glädje tårar. Jag hoppas fortfarande att vi kommer träffas så snart som möjligt. Jag skulle verkligen se fram imot det. Sen har jag ett tips vad din blogg kan heta: SvaleskärBecca.blogg.se! <3 Eller SvaleskärZara.blogg.se Men det är bara ett förslag! Love you! <3<3<3 Och jag ska göra en bild på dig och mig igen så att du blir glad! <3 :D Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Holst

å va gullig du är! Blir så glad för sånt här!! så fort jag ska till stockholm så kanske vi kan ordna upp så vi kan träffas en stund. Vet inte något om att jag ska dit än men det kommer när det kommer:) puss!

2012-01-14 @ 13:49:49
URL: http://cplilleskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0