Stall helg?

Tja, i fredags stack jag å Linnéa runt och letade efter hästar vi hittade 8 stycket typ;) Sen sov jag hos henne. Sen i lördags så stack vi till Vigelsjö stall och hjälpte till! Vi var där i 4 timmar. Sen på söndagen så gick vi upp ungefär klockan åtta. Satt på oss ridkläder och stack till stallet. Sen var vi där till 4 då hade jag Streetdance. Och igår så drog vi till stallet igen och va där i 2-3 timmar ungefär. Så har haft fullt upp. Och idag så hade jag ju gitarr och nu kanske jag ska möta Linea ocg hoppa lite stuttsmatta med henne. Sen imorgon blire stall! <3 Ska kanske börja rida på Vigelsjö på måndag, wiihuu! :D För vi börjar ju inte rida på det andra stallet för än i Augusti så vi vill rida nu typ ;) Ni kan söka på vigelsjö ridskola på google så kommer det upp så finns det några bilder på hästarna, men de har flera. Och så kan ni om ni vill söka på Syninge Ridskola så kommer det upp den ridskolan som jag kommer börja i Augusti. Kolla på A hästarna där så kommer min favorit (Spöket) Han är hur söt/gullig som helst. Och vi kommer rida honom. Det står oxå att hans man blir självlysande i mörkret! Yeey i'am so happy! <3 :D
Det här är Spöket lite för gullig/söt va? <3<3 Loveu!

Kommentarer
Postat av: magnus

hur har det gått med foten?

2012-03-27 @ 19:22:37
Postat av: Hanna

Söt häst! <33

2012-03-28 @ 15:51:20
URL: http://hannasobellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0