Bomb

Heej när jag var på grönan för nån vecka sen så uppträde det en tjej som heter Isa och hon är bara 14 år och är så himla bra på att sjunga! Hennes låt heter Bomb som jag tycker är bra. 
Iaf, imorrn ska jag t skolan jag va ju inte där idag. För jag åkte hem från mamma idag. Jjag kanske kan lägga upp en bild på min autofit imorrn. Eller göra en smink video. För då kan jag sminka mig lite till skolan <3 
Såg att jag fått några kommentarer. Bra!! Men jag svarar inte på de nu för det var typ några frågor ;) 
 
HEJDÅ
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Guuh vad fin du är. Du är min före bild. Som i skolan försöker jag se ut som dig hihi

2012-09-03 @ 20:11:48
Postat av: Sara Maria

Fina foton du har lagt ut Johanna : ) :D

2012-09-05 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0