Snart ut dåe! <3

Ska snart dra ut med Nathalia! <3 Vi sitter här och ritar hon å jag. De har redan börjat smällat? Konstigt??!! Det är ju inte för om en och en halv timme!? Slöseri. Man vill ju använda de klockan 12 ;) <3

Gott Nytt År Alla! <3

Här sitter jag i min säng med min lilla, bäbis! <3 Chilly alltså! :) Nu kommer några bilder som jag tog för 30 sekunder sen ungefär! <3
 
 
Chilly ligger vid mina fötter;) Vänta jag ska ta honom nu så ska jag ta kort ;)
 
 
 
Alla bilder är tagna nyss! <3


Julklappar del 1

 
Tusch-pennor! :)
 
Spar-gris. Kan också säga hur mycket pengar jag fick?! 1700! <3
 
Gaaah... Mascara! <3
 
;)
 
Nagel-klister märken typ ;)
 
Och min älskade choklad-tomte Bertil! Du kommer snart dö bertil! Jag fick massa mer saker. Men kommer i ett inlägg någon annan dag;)

Naw, vad gulliga ni är! <3

Förra inlägget typ skrev jag att bara hanna kommenterar och att hon är duktig då. Så då har ni börjat kommentera så bra! Ni kan kommentera tusen gånger per dag. Vad ni än skriver så blir jag glad ;) I dag klockan 4, ska jag och min syster ta tåget från Eskilstuna till Stockholm. sEN TAR VI TUNNELBANA osv.. så är vi framme sen! :) Kan blogga lite då! Har ni märkt att jag har börjat blogga mer? Hanna för länge sen skrev du att du ville att jag skulle lägga upp mer på min katt bilder på bloggen. Jag har inte gjort det än förlåt. Men jag ska försöka så gått jag kan! <3 Imorgon är det nyår! Jag har ju inte haft min katt i ett år en. Så jag vet inte om han är rädd för fyverkerier? Hoppas att han inte är rädd. Men jag ska ge han sin favvo mat då det börjar smälla, för då kanske han inte tänker på det. Jag vet att jag skrriver fel oftast. Jag kan stava orden. men jag orkar inte läsa igenom texten osv... Men tack för att ni gör mig på ett bättre humör när ni kommenterar. Skulle bli jätte glad om ni har kompisar som vill läsa min blogg. Säg vad den heter. Fast om det är någon i min klass som kommenterar eller läser bloggen. Säg inte till någon kille i våran klass. För jag vill inte direkt att någon kille i " våran" klass ska läsa den! <3 Nu blir det ett ganska långt inlägg! ;) Jusste jag ska också ha nya bilder på bloggen lite senare. För nu har jag typ bara samma bilder eller bilder från google:( Men ska ladda ner bilder från mobilen till datan någon dag innan lovet är slut. Om någon tycker att det är jobbigt när jag skriver en sån här lång text. Läs den ändå. För som hanna hade ju en fråga då har jag svarat på den. Så om ni har en fråga så kanske det står ett svar i texten ;) Och om någon vill skaffa en blogg så kan jag göra det åt den ;) Fast jag fixar inte designen för det kan jag  inte :o Puss mina små gulliga läsare! <3
 
Ipod Toutch! Sån ska jag köpa!! Någon gång...

NAXI ( Kajsa )

Du är så underbar min käraste vän. Om du är ledsen ring/ messa mig direkt. Jag finns alltid för dig. Kajsa jag kommer aldrig släppa taget om dig. Den där saken som har hänt berätta den nu, snälla! <3 Loveu gumman. Kom ihåg att du alltid kommer vara min bässtis!! uss gullunge! <3 Snälla säg vad som har hänt :/ :) puss babe>3<3<3<3

Snart Nyår!

Heej På lördag/ söndag är det ju nyår! Jag ska vara hos mamma, jag ska inte göra något speciellt. Vad ska ni göra? Eller vart ska ni åka?;) Vah inte lata nu... okeej! Jag har ungeför 40 st som läser bloggen men det är ju typ bara Hanna som kommenterar? Så aa?? Hanna du är iallafall duktig, hihi<3

Denice

Förut var vi varje dag, nu är vi aldrig. Jag saknar dig jätte mycket. Hoppas vi kan vara någon dag utan stina. Jag tänker pa allt vi gjorde tillsammans vi hade så roligt. Älskar dig jätte mycket. Puss.

Jag och Madeleine ( min syrra )

 
Ojj ojjj ojjj!!!!! En jätte gammal bild! :o

Saaknar er! <3

                                                               JOSEFIN BRANDT! 
 
DU BETYDER OTROLIGT MYCKET FÖR MIG. jAG TÄNKER PÅ DIG HELA TIDEN HUR JAG SKA KLARA MIG UTAN DIG. Det kommer vara så tomt på bussen utan dig.<3 Du är så snygg, bääst, cool, sööt, snäll, och du är mig. Om inte jag hade träffat dig då hade jag inte varit " Johanna " idag som jag är. Du ska veta att jag älskar dig tusen gånger om! <33<3<3<333<3<33333


 
Puss min snygging!!!!!!!!!!!!!!! 








Hos pappa nu! :)

Hej kom till pappa för någon timma sen;) imorgon ska man vara med sin gamla barndomsvän ( bästis )! Ska bli kul. Sover kanske där. Usch äter någon blä-äcklig godis nu. Allvarligt den smakar spya. Haha ni bryr er väl inte?? Hallå vart försvinner alla kommentarer?:o Puzz och kommentera eller maila mig vad ni har fått i julklapp;) [email protected]

Äre bara jag som vill ha sommar eller?:p

Tjatja!<3

Har lite bråtom nu:/ ska till bussen och sedan vidare till pappa. Men här kommer en bild tagen nu;)

Jul<3

 
Lite vad jag fick... halsduk, armband ;) Mitt face ser ju korkat ut, hahhahhahah :)<3<3

God Jul??

Kanske lite sent att säga vah? ;) Det är ju lixom söndag. Har spelat klart the sims 3 Djurliv nyss. Blev beroende. Har 3 hästar, en katt, en hund:D Ska skriva sen vad jag har fått i julklapp. vad har ni fått? :)

Josefin Brandt

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Jag kommer sakna dig så! <3 Varje kväll när jag ska sova tänker jag på dig, ärligt jag gör det<3 Och när du flyttar hur ska jag kunna stå ut. Jag saknar dig fast du är i skolan. Men nu kommer allt vara så tomt. När du sa att du måste flytta så blev jag alldeles... jag fick tårar<3 Du är en så underbar person och det vill jag att du ska veta! <3 Jag kommer ringa dig varje kväll när u har flyttat. Jag älskar dig du är snyggast, bäst, snällast och min! <3<3<3 Puss Josefin<3<3<3<3<3<3

Jul lov!

Heej har jul lov! <3 Skit skönt juh! Men en sak hatar jag. En person jag älskar grymt mycket ska flytta. Det var hennes sista dag idag. Vet inte vad jag ska göra utan henne. Hon betyder allt för mig. Loveu Josefin!<3<3<3<3 Du är bääässssst! <3 ligger i sängen och tänker på Josefin. Att jag kommer sakna henne osv.osv.. Puss hejdå. Josefin om du läser detta glöm aldrig att jag älskar dig! <3<3<3

Heej sitter här med Kajsis!

Vi har precis bäddat ( eller vad man säger?? ) Det är jätte mysigt! ;) Pöss hejdå! OBS! Juste jag skulle ju ta en bloggpause? I 2 veckoer typ, hahah! Skriver efter andra dagen.

Bloggpause

Tar en lång/kort bloggpause? Kanske i 1-2 veckor. Men har ingen ork så aa

Hur mår du?<3;)

Jag mår bra! Heej förlåt för dålig uppdatering!:( Ska kanske bättra mig??;)

Jag nu! Haar tråkigt så aa!<3

 
 
Dåliga bilder. Suddiga tyyp! I know!

Tjoobree!;)

Heejsan! Hur mår ni? :D jag mår iallafall sådär. Nämligen någon jag älskar jätte mycket ska flytta långt ifrån mig snart;( Inte roligt alls!!:´(  
Nämligen denna tjej!:(

Heej har tråkigt idag ska man typ bara

Heej har tråkigt! Idag ska man väl bara chilla!;) Är hos min pappa. Vi ska typ bara till Tuna Park och kolla lite vad vi önksar oss i julklapp!:D Mår väl bra..;)
Längtar så himla mycket till snön!!
Det är mysigt. Eller man vill
ju bara ha snö om det inte blir
för kallt! Kajsis min BFF hon är så gullig.
Eller har många BFF men hon är en av de;)
Nu ska jag typ klä på mig kläder:S
Har pyamas på mig.
Eller typ bara mjukisbyxor
och en slappig thisert ( STAVNING?? )
Men ni får ha det gött så hörs vi. Ska börja ta mer bilder
på minn katt och lägga ut här på bloggen;)
Imorgon klockan 4 kommer jag hem till Norrtälje. Ska
kanske vara med Linnéa då:D Puzzi puzz!

 
Lite julkänsla kanske??!!:D

Säger Godnatt!;)<3

Ska inte sova än men ska plugga så säger godnatt nu.
 
Min nya snygga bild på facebook ( Profilbild nu ) Tagen nyss;)<3

Heejsansvejs!

Imorse hade jag Mevalin uppvisning! Det gick toppen bara att det var en kille som gjorde fel!!!!
Ikväll klockan 5 ska jag till Mevalin igen! ;) Då är det uppvisning!;D Föreldrarna kommer och tittar då! ;) Heejdå!

TjooBree!

Heej! Hur mår ni? ;) Mår iallafall rätt så bra. Julkalendern tittar ni på den?? Inte jag:( Tror inte direkt att jag kommer gilla den! Känns det konstigt att jag har webblogg?! Det tycker jag. Jag gillar blogg.se mer:D Ha det bra heejdå! ;)<3

 
LISEBERG! Saknar deh!

Tjoobree!

Heej min nya blogg. Hoppas att ni gillar min nya design?! Tack Thea jag är nöjd! <3 puss puss

hejsan :D

Det är thea johannas kompis som skriver :)
Jag ska fixa hennes header.
hoppas ni kommer gilla den men nu ska jag visa johanna lite!
hejdå :P

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0