Det programmet älskar jag!

Har precis tittat färdigt på mammor och minimodeller! Älskar det programmet. Skulle vilja vara med där men ändå inte. För jag älskar att bli fotad och att fixa håret, och sminka sig! I love this! <3

Fjortis bild typ. Haha! Men jag och Linnea har lite smink på den bilden. Men det syns knappt! <3 Pöss

Morgon

Heeysan! Har glömt att berätta men på torsdag för/eftermiddag sticker jag till F J Ä L L E N ! Jippie! Så då kommer jag inte blogga försen på söndagen när vi kommer hem. Vi ska dit med min Familj, Krille, Linnea, och Filip.;) Linnea är en kompis i Eskilstuna. För jag har många kompisar som heter Linnea!

Vart har alla kommentarer försvunnit?? :O:OO:

Tjooooobree!

Heejsan! Åh blir så galen! Linnéas föräldrar skulle komma med min väska hit, osv. Men de sa att de glömde den så nu har jag ingen mobil. Och tänk om Linnea går in på min mobil! D:
 
Gaaaammaaaaal!! <3

Jävla tjuv!

Jävla pizz! Jag och kajsa var på stan i torsdags. Jag hade min väska med 20kr, handduk, borste, hårstpray, läppsyl, badkläder, min nya plånbok. Jag skulle prova en halsduk. Jag la ner min väska i provrummet på Lindex. Sen när vi går ut har jag den, sen går vi till ica. Då är den borta. Det är nog någon jävel som tog den från handen på mig!!!!!

(Länkbyte!) Felicia

Vi kör på ett länk byte.  

Felicia!
Hon har en fin blogg och skriver om många intersanta grejor på bloggen. Hon är sjukt snygg. Jag tycker att ni ska gå in på hennes blogg nu! Annars! Haha :D <3 

Har dock ingen bild på henne! Men om ni går in på bloggeen kan ni se lite på designen! <3
Http://ffx.blogg.se/  ;)

Mammor och MiniModeler.

Tittar på mammor och minimodeler just nu med mamma! Det är bra. Själv ska jag bli modell när jag blir stor! :D
 
Sweet

Orkar inte mer!

D:


Längtar!

Heejsan! Hoppas att ni mår bra, sj rätt bra faktiskt!
Jag längtar skit mycket tills ivår! För då kommer jag åh Linnea kanske köpa kanin! ;)
Det blir ett kort inlägg nu! Pöss bästa läsare! <3<3 

Loveu

Älskar er/dig! <3

Rebecca Holst!

Rebecca Holst! Hon är min idol. Hon är så snäll! Som förut har hon skrivit om mig på hennes blogg!! :D Du är en super bra skåde-spelare. Du är toppen bra. Jag tänker fortfarande på dig lika mycket. Jag vill se dig och få en autograf... osv! För jag har gjort ett brev till dig och Kevin nu! ;) Han ville ju det. Du och Kevin är så trevliga. Jag kommer i håg när ni ringde mig. Det började att några ringde mig men jag hann inte svara. Så ringde jag upp e. De sa: Heej det är Rebecca och Kevin ifrån Svaleskär. Jag bah: Fick hjärt-attack. Omg jag blev alldeles glad :D Jag visste inte vad jag skulle säga. Sen började jag få glädje tårar. Jag hoppas fortfarande att vi kommer träffas så snart som möjligt. Jag skulle verkligen se fram imot det. Sen har jag ett tips vad din blogg kan heta: SvaleskärBecca.blogg.se! <3 Eller SvaleskärZara.blogg.se Men det är bara ett förslag! Love you! <3<3<3 Och jag ska göra en bild på dig och mig igen så att du blir glad! <3 :D Puss!

Länk Byte!

Emma Svensson. Hon är en grym bloggare. Jag älskar hennes blogg. Den är väldigt intersant!;) Gå gärna in på denna snygga brudens blogg! 
 
 
Http://Emmabsvensson.blogg.se <3


Ska dra till skolan nu! :/

Ska dra till skolan nu! :/ Bajs också, Hahaha! <3<3<3 Vet ni en sak? I vår ska jag och min kompis Linnéa kanske få en varsinn kanin!! Och jag kanske ska flytta nära henne, så då kommer vi gå med de i koppel varje morgon.! :D Har någon av er haft en Kanin? ;) Vi ska köpa en sån här lång-hårig, om ni fattar. Som är rätt så lurvig!:D:D <3<3<3<3

 
Visst är de bara för gulliga?! Vi kanske ska köpa någon av de! hihi:D Jag kommer nog kanske köpa den gråa, eller den vit aktiga isånnafall! <3

Det bara e så! <3

 
Dagens Autofit

Åh, blir så ARG!!

Heej! Nyss kom min syrra, brossa och mamma hem. Då frågade de om jag hade sett Madeleines cykel ( min syrra alltså ) Jag bah neej. Såå den är snodd! Åh blir så arg på sånna. Om jag ser någon igen som snor en cykel. Då kommer jag gå fram till Hon/Han och bara...?! Göra någonting iallafall! :o

Flytta?! :D

Vi har tittat på ett hus nu. Vi har tittat på det skit länge. Och nu nu händer det, vi kanske ska flytta dit! Omg. Isåfall kommer det komma upp många bilder på huset som jag kommer ta! :D <3<3

Station

Nu ska jag och Linnea till stationen och möta upp My. Vi ska gå på stan och kolla lite :) Sen ska Linnea hem och jag och My hem till My! <3<3<3 :DD ;) :P :)


Linnea

Heej, snart är Linnea här. Hon är här oj nu!

Natti Natti!

Good Natt bästa läsare! <3 ;) Ska vara med Linnea imorgon. Hon ska sova här dåe... Eller hon ska sova här idag. Som att den är 00:07 ;)

<3<3<3<3<3

Idag har jag varit me min saknade bäbis! Vi gick på stan, åkte hem till henne, tog buss till stan igen och fikade. Sen drog vi hem till mig. Sen till henne igen och åt middag! Jag älskar dig my! <3<3
 
Jag oc My idag! <3 Snygging


Mysan Today! <3

Idag ska jag träffa My! Skit länge sen var det! <3 Saknar henne. Vi ska gå på stan, fika sen hem till henne! :DD Det kommer bli Nice! Puss! <3<3<3 Meen nu säger jag det igen. Det är ändå bara Hanna som kommenterar .O Duktig chey det. Men om ni kommenterar blir ni också duktigga cheyer! <3<3


Stig Helmeer, Haha! :DD

Idag kl. 18:00, ska  jag och Linnea gå på bio! Haha Stig Helmer. Men han är faktiskt rolig, tycker jaag! <3 Så snaart typ måste jag gå och köpa Ostbollar och dricka! <3 :DD

The Sims 3!

Nu ska vi spela The Sims 3 Djurliv! ROLIGT Bye Bye! <3

Good Morgon! <3

Klockan var lixsom 13:14 när vi vaknade! Har aldrig någonsinn sovit så länge! <3 Snart antar  jag att vi ska gå upp oc äta Lunch/Frukost! Idag ska de åka hem...;( Vet inte när! <3 Nu ska natta blogga... Jag bloggar sen när de har åkt hem ( eller tidigare )...<3 Heejdå!<3:D
 
Hahahhahahahah, jag igår!:DD

Heej 2012

 Heej Sitter Här med Nathalia!:D Vi har inte sovit något än. Och klockan är 05:36! <3 Men vi ska lägga oss snart;) <3 Det har varit jätte roligt på nyår! Hoppas att ni också har haft det bra. Good Natt! <3

2012

2012 Är här nu! Obs.. Klockan är 3! Men man ska  ju vara uppe längre;) Med Nathalia! <3

RSS 2.0