Täby C

Heey! Igår var jag i Täby Centrum. Var där med Linnea.
Dethär köpte jag
 
Seriöst en skit snygg väska! . Märket Esprite

 
Skit snyggt Pandband från LindeX. Kostade 30 kr.


 
Å sen denna tröja. Kappahl 99 kr. Å så köpte jag ett linne som är vitt och blått randigt! <3 ;)


Slinga

Heey jag har slingat en liten slinga i håret. På sportlovet som börjar på Fredag så ska jag slinga hela håret choklad brunt typ. Ni får verkligen inte se någon bild som attt ärligt talat ingen kommneterar längre...

Fredag!

Heeysan bloggen! Idag äre fredag. Efter skolan drar jag hem till My min ängel! Gå in på hennes underbara blogg! Jag finns med på hennes Design lite. Hon bor i Mariestad men hon har sportlov så hon är hos sin mamma nu! Kommentera den bloggen också! Wilhelmssonmy.blogg.se
 
Det här är My. Ni kanske ser ett bästis halsband hon har på sig det har hon fått av mig! <3 Åh hon har en lika Ziperall som mig jue!

:/

OM INTE NI KOMMENTERAR NU SÅ TAR JAG BORT BLOGGEN FOREVER!


Saknar...<3!

Heey. Jag saknar Krille och de jätte mycket...! Har precis kommit hem ifrån skola. Så typiskt att man alltid ska glömma något. Jag hade tagit ut en bild på Chilly. Så har vi musik då lägger jag den uppe på en hylla, sen när jag skyndar till bussen. Då glömmer man såklart den. Hade också en lapp där det står vilka tider jag ska göra några saker som jag fick av min gympa-lärare. Nog om det! Halv 5 ska jag på min Gitarr lektion. Den slutar tjugo över 5 så då drar jag hem äter och sen tittar på Mammor och Minimodeller!;)
 
Chilly jätte liten. Min syrra har tagit bilden. Vi hade typ haft han 2 veckor där! ;) Söötnos!


Trååkigt är hemma

Åh jag har haft så kul. Varför kunde vi inte stanna där en vecka. Saknar de grymt mycket! ;(

Drar snart!

Om 20-30 minuter åker vi! Kommer inte blogga något när jag är borta tror jag! <3
Vi ska till Gillersklack


RSS 2.0