Åland, å Åland:(

Steffie och Åland går mina tankar, saknar de båda:( Aja, vi hade iallafall skit kul där!! :) På vägen hem på båten så köpte jag en parfym, lös naglar och marieankulor:) Stephanie smsade mig nyss och skrev att jag glömde ge femtio kronor till hennes föräldrar, jag är så glömsk. Imorrn ska jag vara med Linnea hejdå


Åland!! :) <3

Hej sitter i köket å gör ingenting, ska väl gå upp till min katt Chilly och vara med han eftersom att jag åker om en halvtimma. Vi hörs när jag har kommit hem där ifrån;) <3
 
Jag för ungefär 2 minuter
Kommer lite bilder nu på mig<3
 


Mm mumsi, hihi

 
Dricker te just nu, det är så skönt för det värms inom mig;;) <3

Min bäbis just nu<3

 
Hej, sitter i min säng just nu och håller på med min nya kamera. Tappade bort min gamla, tror jag har den i rummet nån stans men hittar verkligen inte den någonstans.. haha klantig jag är! Har precis packat klart, för i morgon ska jag till Åland med världens bästa Stephanie! Vi kommer hem nästa fredag :D Och idag är det midsommar, så glad midsommar;) Så det blir nog ingen bloggning den veckan <3

Jag och min syrra fotade lite igår


Bildbomb från Mallorca!!


Chillar!!xD

Sitter i data rummet med Junia, Liam, Tim och William! Vi har rast men det regnar ju så att vi sitter innexD Efter skolan ska jag å Linnea vara. Vi ska till stallet och rida. Sista gången..:( Men aja, tjaaråå!! <333333333 


Köpt nya skolavslutningskläder.


Bilden togs för 2 minuter sen

RSS 2.0