Min autofit

 
Jag just nu och min autofit. 
Tröja Ullared för länge sen.
Shorts hm.
Strumpor lindex.

Erbjudande

Hej igår skrev jag att jag skulle köpa en ny mobil igår, men det blev typ inte så. Så jag och mamma ska ner på stan idag istället. För det är något erbjudande om man köper comviq. Så då kostar den bara 499. Jag fick ett mail av en tjej och hon undrade vad min dröm va. Asså jag har typ inte direkt  nån dröm, men jag skulle vilja bli en känd bloggare som Misslisibell, så snälla berätta om  min blogg för många. Och hjälp mig att lägga ut videosar. Kram. 
 
Jag ska köpa en Nokia c2-05 :)  

Frågor

Hur gammal är du?: 11 år.

Vad gör du på fritiden?: För det mesta så är jag med kompisar eller på stan. 
 
Vart bor du?: I Norrtälje hos min mamma, och ibland i Eskilstuna hos min pappa.
 
Har du något djur?:  Ja en katt.
 
Vilka är dina favorit färger?: Rosa och Lila.
 
Ditt favorit djur?: Har 4 favorit djur, hehe. Katt, hund, Hamster och Häst.
 
Din favorit blogg?: Http://www.Misslisibell.se
 
Kan du göra en video och lägga ut på bloggen?: Ja jag vill gärna börja video blogga, fast om någon hjälper mig hur man lägger ut en video så kan jag. 
 

Ditt hela namn?: Johanna Josefina Larsson. Men kalla mig gärna Jella:) 

Jag förra veckan <3

 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gladast i stan eller?

Hejj, är super glad!! Idag ska jag köpa en ny mobil, och på onsdag ska jag till min bästa barndomsvän och sova där två nätter. Sen på lördag ska jag till ELIZABETH!! Min brors gamla tjej, och de har hästar!! Jag ska rida,  omg dör, det ska bli så kul!! :D Och hästen jag ska rida heter Dugg och är en vitislands häst.  Ska ta många bilder och lägga ut på bloggen, längtar!! Sen ska jag till pappa, och va där tills nästa fredag! Är så glad. :D Men just nu lyssnar jag på " Där jag hänger min hatt" Super bra låt asså :)
 
 
 '
Ps detta är inte Dugg men han ser typ ut så :) Sööt!! 
 
Gammal bild på mig och min  bäbis

Just nuXD

  
 
 
 
 
 
 
Jag just nu haha tänker på nästa helg!!!! ^^^ Ska till Christoffers gamla tjej och rida hela dagen!! Rida barbacka, hoppa, galloppera i skogen osv..:D Ska rida en vit islandshäst, helt sjukt vad kul!! :) <333

Känslan att rida

Hej det ända jag tänker på är att jag vill rida, tar en bloggpause  i en vecka hejdå

Google chrome

Hej, sitter i min säng o ska snart spela the sims 3. Igår innan jag la mig så instarlerade jag den dära nya google crome nånting. Saknar Linnea.. hon kommer hem om 2 veckor. Men iaf skolan börjar snart, förlåt att jag påminner er men blir så deppad av det.  
 
Allvarligt kolla vad söta katter är? Jag älskar katter!!

-.-

Hejsan bloggen, sorry för dålig uppdatering. Men blogg.se har inte funkat för mig osv, men nu är jag tillbaks, sitter å myser i min säng med glass och kompisar på nätet, hörs <3

Haha herregud en gammal bild:D

Hej, är i Eskilstuna nu, hos pappa <3 Väntar på att han ska komma hem för han ska köpa pizza till oss! Inget mer att säga än att jaag längtar tills att åka till Christoffers tjej (Christoffer är min bror) och rida, jag ska sova där i två nätter och de har hästar så det är därför jag ska dit. Inget mer att säga än hejdå<3
 
 

Tipsar en glass

Sun Lolly en god isglass, äter en just nu, mango smak ;)




Dad today

Hej bloggen, idag ska jag hem till min pappa i Eskilstuna. Ska vara där tills på söndag. Jag tittade just min statistik och jag har 35-40 läsare inte dåligt. Men alla som läser denna blogg kan väl våga kommentera också, skulle bli väldigt glad^^ Kommer några bilder nu på vad jag köpte igår.

 
Köpte detta det är puder och en borste smink alltså.
 
Och så köpte jag denna bok som man kan skriva i :)

Duschat Duschat Duschat!

Tjena mittbena! Duschade nyss, japp hejdå


Onödigt med rubrik

Hejsan, just nu sitter jagi pyjamas och stirrar på datan. Ska byta om strax. Igår natt kom min morbror och hans tjej  och min låtsas kusin hit. Men nu är de och handlar med mamma. Är trött, har egentligen lust att sova nu.
 

Kom då

Hejsan bloggen just nu sitter jag å väntar på att Linnea ska komma-.- Asså kom då Linnea! Men iallafall, gjorde iordning mig för typ en halv timma sen. Men herrå!
 
 
Jag i Mallorca, saknar Mallis..

RSS 2.0