Hår!

Heej förlåt för dålig uppdatering. Men som ni vet ingen kommentar på två veckor?!?! Så då skriver jag inte heller. På tisdag kommer det ut bilder på mig på bloggen när jag har as långt hår typ. jag har sparat och så ska jag använda något i håret så att det blir längre på 4 dagar! Får inte säga vad det heter. 
 
Pözz <3 
 
 
Chilly you are my best cat ever. I love you so mutch! Kiss <3

Svar

Heej tryck på länken under så kommer ni till videon :) <3  
http://www.youtube.com/watch?v=sSE1X-CcAgw&feature=g-upl
 
Gud  vad jag önska att det var den här dagen !

Frågestund

Hej igår kväll skaffade jag ett youtube  konto. Så kolla på mina videosar där. Jag heter Johanna larsson. och mina videosar heter: Jag är typ ny  här. Till misslisibell hoppas att du tittar. Så ni kan följa mig där. Jag tänkte ha en frågestund och jag svarar på allt i en videoblogg imorgon. så skynda på!! <33 
 

Lördag (y)

Längtar tills på lördag. För då ska jag till grönan. Och träffa Krille, Linnea, Filip och deras mamma. Kul ska det bli.
Längtar.. :) 
 
 
Andra gången i  sommar jag är där. 

Good Time

Tipsar en bra låt som jag typ lyssnar på hela tiden. 
 
www.youtube.com/watch?v=H7HmzwI76ec  
 

Hur ska jag klara detta?

Heej.. Jag har slutat i min skola och börjat i en skola i Eskilstuna och jag  ska flytta till pappa på måndag för på tisdag börjar skolan. Och jag fattar inte hur jag ska kunna leva utan Chilly..  min bäbis och mitt allt. Jag kommer sakna han  å mamma hur mycket som helst..men det är jag som har gjort  detta. Men Chilly kom ihåg att du är min å kommer alltid att vara min. Jag älskar dig så himla mycket. Jag vet verkligen inte vad jag skulle ha gjort utan dig. Puss älsklingen Chilly. <3333 
 
 
 
 
 

God natt

Heej, tänkte sova nu. Fast ska smsa lite med Krillää!! ;) <3 
 
Du Magnus jag frågade förut vem du var för att jag trodde att du va min pappa. För han heter också Magnus :D 
 
 

JAG JUST NU Då!

Eric Saade.. <3

 
 
 
 
 

00:54

Hej jag å Linnea sitter uppe och chillar lite typ. Ska hålla oss vakna så länge som möjligt. Här kommer några bilder sen jag red hos Elizabeth. Fast det är inte Dugg på  bilderna ;) 
 
 
 
 

Way

Hej varför kommenterar ingen.. tar seriöst bort bloggen snart om inte ni kommenterar.. 
 

-

Hej förlåt för dålig uppdatering. Men har inte kommit in på bloggen. Men jag va ju ochred förra veckan. Och det var jätte kul. Ska tillbaka till de i slutet augusti och sova där. Jag mår iallafall bra. Men längtar tills imorgon för då ska  jag och Linnea vara. Och så ska vi ha loppis och då tjänar jag ju lite pengar, kanske 3 hundra typ? Jag vill ju börja videoblogga men jag vet inte hur man gör, så snälla kommentera och hjälp mig. 
 
 
Haha mitt hår just nu :)

Vill bara sova, fast kommer aldrig att kunna det

Hej kom hem från Nadja idag, har verkligen haft det jätte kul där!! Imorgon ska jag till Elizabeth och rida, hela dagen. Ska ju rida Dugg. Ni ska bara veta hur mycket jag längtar!! Ni kommer få veta om hur det gick osv.. på söndag eller måndag. Ville bara säga det, hejdå! <333 ÄR STANS GLADASTE TJEJ TUYP! <333 :D

Vill bara sova, fast kommer aldrig att kunna det

Hej kom hem från Nadja idag, har verkligen haft det jätte kul där!! Imorgon ska jag till Elizabeth och rida, hela dagen. Ska ju rida Dugg. Ni ska bara veta hur mycket jag längtar!! Ni kommer få veta om hur det gick osv.. på söndag eller måndag. Ville bara säga det, hejdå! <333 ÄR STANS GLADASTE TJEJ TUYP! <333 :D

Vill bara sova, fast kommer aldrig att kunna det

Hej kom hem från Nadja idag, har verkligen haft det jätte kul där!! Imorgon ska jag till Elizabeth och rida, hela dagen. Ska ju rida Dugg. Ni ska bara veta hur mycket jag längtar!! Ni kommer få veta om hur det gick osv.. på söndag eller måndag. Ville bara säga det, hejdå! <333 ÄR STANS GLADASTE TJEJ TUYP! <333 :D

Vill bara sova, fast kommer aldrig att kunna det

Hej kom hem från Nadja idag, har verkligen haft det jätte kul där!! Imorgon ska jag till Elizabeth och rida, hela dagen. Ska ju rida Dugg. Ni ska bara veta hur mycket jag längtar!! Ni kommer få veta om hur det gick osv.. på söndag eller måndag. Ville bara säga det, hejdå! <333 ÄR STANS GLADASTE TJEJ TUYP! <333 :D

Hej köpte mobilen igår

Jag köpte mobilen igår men vill bara säga att min data funkar inte :s så fick låna en annan data, men idag ska jag ju till Nadja och sova där två nätter och då kommer jag nog kanske inte kunna blogga. Så då får jag ta en bloggpause tills på fredag. Hejdå ska försöka laga min data nu :)

RSS 2.0